1. בניית קורס דיגיטלי – מחקר מקדים ובניית חקר שוק:
- זיהוי הלקוח האידיאלי ומה הצרכים שלו עבור בניית קורס דיגיטלי.
- ביצוע תחקירי שלד לפיתוח סילבוס דיגיטלי תואם.
- ניסוח מסמך יעדים ומטרות.
- פיתוח תצורת הגשה.
- ארגון וניתוח ערכי מילות מפתח פנימיות בנושאים שונים לפי Google ,Google Adwords
Analytics ומנועי חיפוש הנוספים. - סיקור מעורבות אותם הנושאים בפוסטים וקבוצות בפייסבוק.
2 .בניית תוכן עניינים לפי פירמידת הלימוד:
- בניית תוכן עניינים שיווקי ומרתק.
- הגדרת יעדים ומטרות עבור כל פרק, שיעור, ונושא.
- בחירת נושאים רולוונטים ליצירת ראשי הפרקים.
- בניית מודול וחלוקת ראשי פרקים ותתי יחידות נכונה.
- הרכבת תוכנית למידה מפורטת.
3. בניית קורס דיגיטלי – ביסוס פרזנטציית קורס על פי קהל היעד:
- כתיבת ומיקוד הטקסטים בהתאם להפרדה יסודית בין העיקר לתפל תוך מתן דגש על ריכוז,
תשומת הלב ותהליך הלמידה. - עיצוב ותכנון התכנים לכדי תסריט מפורט המציג את תצורת ההגשה בהתאמה לשיטת
הלימוד הדיגיטלית תוך דגש על אלמנטים בולטים מעולם הלמידה אינטראקציה לימודית,
שימור קשב וריכוז. - סיוע בכתיבת התכנים וניסוחם.
4 .יצירה וביסוס חוויית לקוח:
- יצירת ייחודיות ובידול משאר המתחרים בשוק.
- יצירת מעורבות הלקוח לאורך כל הקורס
- קביעת תוכן ויזואלי )סרטונים(, תוך דגש על חוויית לקוח וחוויית למידה מוגברת.
5. בניית קורס דיגיטלי – בניית ההפקה:
- פיתוח יכולות המרצה- שפת גוף, טונציה, דיקציה ועמידה מול מצלמה.
- בחירת סוג הקורס עבור הלקוח.
- קביעת אופן צילום נכון להפקה.
- כיצד לערוך את הקורס.
- מה חשוב שיהיה בקורס עצמו מבחינת העריכה.
6. כלים להפקה:
- צילום ועריכת הסרטונים לקורס בצורה מקצועית ומותאמת אישית לצרכי הקורס.
- הקמת הקורס במערכות האוטומציה.
- לימוד עבודה נכונה עם המערך הטכני של הקורס,העלאת החומרים לאוויר וחיבור בין
המערכות השונות.
7. בניית קורס דיגיטלי – תוכנית פעולה לשיווק הקורס:
- בניית המשפך השיווקי של הקורס.
- הגדרת תפקיד הקורס מבחינת אסטרטגיה שיווקית.
- ליווי בבנייה נכונה של דפי נחיתה לאיסוף לידים, מדריך נתינת ערך, דף המכירה על כל
חלקיו, בניית רשימת התפוצה למכירת הקורס, בניית סדרת המיילים למכירת הקורס.
תנאי התכנית של בניית קורס דיגיטלי
- חבילה ראשונה – של 5 פגישות של שעה וחצי לבניית הקורס הדיגיטלי בהן נלמד איך לבנות קורס על כל חלקיו משלב סקר השוק ועד שלב הפקתו.
- חבילה שניה – חבילה של 8 פגישות של שעה וחצי כל אחת לבניית הקורס הדיגיטלי
בהן נבנה את הקורס על כל חלקיו משלב סקר השוק ועד שלב הפקתו כולל המשפך השיווקי לקורס - חבילה שלישית – ללא הגבלה של פגישות פגישות של שעה וחצי כל אחת לבניית הקורס הדיגיטלי
בהן נבנה את הקורס על כל חלקיו משלב סקר השוק ועד שלב הפקתו כולל המשפך השיווקי לקורס
עלות התכנית של בניית קורס דיגיטלי
- חבילה ראשונה –7040 שקלים חדשים
- חבילה שניה – 9800 שקלים חדשים
- חבילה שלישית- 17500 שקלים חדשים
תנאי תשלום
- המחיר כולל מע”מ.
- התוכניות מוגבלות לחצי שנה
- המחיר אינו כולל הוצאות נלוות כגון מערכת סליקה, מערכת דיוור, מערכת קורסים ותקציב
מדיה. - ניתן לשלם בתשלומים בכרטיס אשראי או בהעברה בנקאית או צ’קים.